7

Dünyanın en çok sevilen futbol oyunlarından olan Pro Evolution Soccer'ın bu yıl ki oyunu PES 2015 kullanıcılar tarafından olumlu notlar aldı. PES 2014'e göre daha rahat oynanışa sahip oyunda Süper Lig'in olmaması ise eleştirildi. 
PES 2015'te ki sorunlardan biri olan Ana Lig'te ki kaydımızı açarken çıkan ''Yükleme başarısız oldu'' hatası çoğu oyuncunun canını sıkmış, çözümünü bulamayan kullanıcıların oyuna yeniden başlamalarına ve emeklerinin boşa gitmesine neden olmuştu. Ancak yaptığımız araştırmalar sonucu çözümün oldukça basit olduğunu anladık. Yapmanız gerek Belgelerim>KONAMI>Pro Evolution Soccer 2015>save klasörüne girmek ve burada bulunan SYSTEM.bin dosyasını silmek. Sildikten sonra oyuna gidriğinizde sanki ilk defa giriyormuşsunuz gibi ayarlar yaptıracaktır onları yapın ve sonrasında Ana Lig sekmesinden oyununuzu oynayabilirsiniz.

Yorum Gönder Blogger

  1. Çözümü okudum,denedim ama olmadı.Acaba başka bir yolu varmı.

    YanıtlaSil
  2. Malesef başka yolu yok, ben bu şekilde sorunu çözebildim.

    YanıtlaSil
  3. Başka çözüm yokmu işe yaramadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef , aynı sorun bende olmuştu bu şekilde çözebildim. birde save dosyasında ki kariyer bolumunuzun yedeğini alıp dosyayı silin tekrar girin ve kariyer dosyasını aynı yere yapıştırıp deneyin

      Sil
  4. Oldu valla çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil

 
Top