0
   

 Bir marka olmak için o markanın iyi yönlerini yani artılarını belirleyip bu noktalar üzerinde yoğunlaşmak gerekmektedir. Gaziantep şehri diyince nasıl aklımıza baklava, fıstık geliyorsa x markası diyince de o markayı bir şeylerin çağrıştırması gerekmektedir. İşte bu yüzden öncelikle kişinin iyi olduğu yönleri üzerinde yoğunlaşıp onların neler olduğunun belirlenmesi gerekmektedir. Bunun yanı sıra zayıf kaldığı noktaları da eğitimlerle, kurslarla, sıkı bir çalışmayla geliştirilmesi lazım.

 İşin en önemli boyutlarından biriside reklamdır. Siz ne kadar marka olursanız olun ne kadar iyi yönlerinizi belirlerseniz belirleyin bunu hedef kitleye çarpıcı ve ilginç bir şekilde sunamazsanız yaratıcı kimliğinizden de o kadar uzaklaşırsınız yani marka olma olgusundan çıkarsınız. Kitaptan örnek verecek olursam I Amsterdam sloganı gerçekten markalaşmanın reklam üzerindeki en büyük örneklerinden biridir. Ya da bir diğer örnek Las Vegas: “Burada Olup Biten, Yaşanan Burada Kalır” sloganıyla müşterilerine güven teşkil eder ve Las Vegas denilince akıllara bu slogan gelir.

    Her zaman doğruyu söylemek ve kamuoyuna nelerin başarılabileceğini göstermek en önemli süreçlerdendir. Biz şu kadar zaman önce şu kadar bütçeli bir firmayken doğru hamleler sonucunda artık büyük bir markayız… Bu olgu ne kadar çok yinelenirse kamuoyunun da algısı o kadar çabuk değişir. Kariyer için çok çalışmak ve doğru işler yapmak yeterli değil. Başarının yolu kendinizi bir çalışan olarak değil, bir marka olarak görüp, kendinizle ilgili algıları yönetmekten geçiyor.

Yorum Gönder Blogger

Emoticon
:) :)) ;(( :-) =)) ;( ;-( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ $-) (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer
Click to see the code!
To insert emoticon you must added at least one space before the code.

 
Top